Для батьків

Скільки часу можна сидіти за комп'ютером дітям

Якщо Ви цікавитеся, скільки часу можна сидіти за комп'ютером дітям, це вже говорить про те, що Ви - свідомі батьки і розумієте, що дітей необхідно контролювати.
Сучасні технології: благо чи зло?
Важко переоцінити ту роль, яку відіграє комп'ютер і похідні від нього гаджети в останні 10-15 років нашого життя. Сьогодні цей, без перебільшення, найбільший винахід людства проник практично в усі сфери людської діяльності. На роботі, вдома, а з винаходом смартфонів вже і на відпочинку ми активно користуємося цими високотехнологічними пристроями, вважаючи їх благом сучасної цивілізації.
Існує багато думок з приводу того, скільки часу можна проводити за комп'ютером дитині - від хвилинного дозування до  необмеженого часу.
Негативний вплив тривалого перебування за комп'ютером представлено двома аспектами - медичним та психологічним. Щоб уникнути шкоди здоров'ю дитини у вигляді зниження гостроти зору, порушення постави, гіподинамії, а також з метою його психологічного благополуччя і виникла потреба у встановленні умовних обмежувальних заходів - норм часу, як знаходитися за комп'ютером безпечно.
Згідно медичної літератури було визначено:
Норми часу, яке дитині можна проводити за комп'ютером, носять лише рекомендаційний характер (гранично допустимі норми значно вище).
У різних дослідженнях наводяться різні так звані рекомендовані норми часу.
Кожне нове покоління ПК є більш удосконаленим в порівнянні з попереднім і підвищує ступінь захисту від електромагнітного випромінювання, а також негативного впливу екрану монітора на органи зору.
Таким чином, з огляду на тенденції ери глобальної комп'ютеризації, актуальні для другого десятиліття 21-го століття, норми часу, яке можна сидіти за комп'ютером дітям, такі:
5 років 1 годину в день
6 років 1 годину 15 хвилин в день
7-9 років 1,5 години в день
10-12 років 2 години на день
13-14 років 2,5 години в день
15-16 років 3 години на день
Не можна не враховувати той факт, що багато досліджень, які доводять нешкідливість тривалого перебування за ПК та іншими високотехнологічними пристроями, спонсоруються їх виробниками. Чи можна вважати отримані результати об'єктивними? Здається, що немає. Очевидно, що робити обґрунтовані висновки можна лише на підставі тривалих по тривалості незалежних експериментів. Такі дослідження повинні фінансуватися на державному рівні, проте на сьогоднішній день кошти на це не виділяються або виділяються в недостатньому обсязі. 


Чому не можна кричати на свою дитину?

Напевно, ви не один раз, йдучи по місту, спостерігали, коли розлючена мама кричить на свою маленьку дитину з певних причин - за забруднений одяг, не в ту сторону пішов, десь зайвий раз підстрибнув, та хіба мало які причини . Малюк, звичайно ж, переживає, гірко плаче або засмучується потихеньку, не виявляючи сильних емоцій. Адже маленька людина не завжди усвідомлює свої вчинки і не розуміє причину крику. Є випадки, коли підвищити голос необхідно, але ви самі повинні розуміти, що це дійсно в тій чи іншій ситуації дасть необхідний результат.

Випадкове кидання на підлогу вази не привід для підвищення голосу. Не варто псувати нерви дитині і собі, якщо ви побачите малюнки на шпалерах. Краще спокійно пояснити дитині, що він чинить не правильно. Намагайтеся завжди говорити з дитиною, роз'яснювати йому те, чого він не розуміє.
Для хлопчиків і дівчаток застосовують різні методи виховання. Хлопчики повинні вчитися витримці, мужності і терпіння у своїх батьків. Якщо батько буде зберігати спокій і холоднокровність в будь-якій ситуації, то і син буде переймати його поведінку і виросте таким же гідним чоловіком. Не підвищуйте голос на дівчинку, щоб вона не стала в майбутньому агресивною, закомплексованою, невпевненою людиною. Дівчинці особливо потрібні ласка, похвала, участь в її життєвих проблемах.

Дитяча психіка дуже чутлива і часте підвищення голосу впливає на неї дуже негативно. Дитя замкнеться в собі, і ви ніколи не будете знати, які думки відвідують його маленьку голівку. Може бути й інший варіант, коли малюк буде відповідати вам тим же - кричати у відповідь, не слухатися. Ви перестанете бути для нього авторитетом. Якщо ви не стрималися і підвищили голос на дитину, то, обов'язково поясніть чому, але, якщо кричали не справедливо, то попросіть у дитини пробачення. Головне, щоб дитина знала, що ви його любите. Розмовляючи з малюком, пояснюючи йому все незрозуміле, приділяючи йому максимум уваги ви вирішите всі розбіжності і проблеми. Діючи таким чином, ви будете духовно близькі і завжди зрозумієте один одного. Можете додавати якісь смішні слова, коли лаєте своє чадо, і тоді він не так буде ображений на вас, краще зрозуміє те, що ви хотіли донести до його свідомості.

Спокійно підказуйте дитині, що у нього не так виходить, з любов'ю корегуйте його неправильні дії - тоді він із задоволенням буде вчитися новому. Якщо будете його ображати за невдачі - назавжди вб'єте бажання осягати нове. Ваша підтримка дуже потрібна маленькій людині.

Ніколи не зривайте на дитині поганий настрій, втому, адже що діти такі чутливі.

З повагою ставтеся до того, хто дорожче вам всіх людей на світі, з самих ранніх років. Тоді і ваша дитина буде цінувати і поважати вас.

Як змотивувати вашу дитину на навчання



Як можна мотивувати підлітка до навчання? Проблема цілком зрозуміла і, на жаль, багатьом знайома. А ось писати про неї і поради давати досить складно. Не буває дітей зовсім без пізнавальної потреби. Потрібно всього лише цю потребу в правильне русло направити. А ось з підлітками «легка артилерія» не допоможе. Та й важка теж - лайка, шантаж і покарання лише погіршать ситуацію. Що ж робити?
- Пам'ятати, що рушійною мотивацією до навчання є інтерес до неї, розуміння, навіщо вона потрібна і задоволення від проміжних результатів. Підліток повинен усвідомити цінність навчання. Сам. По-справжньому (а не «так-так, тат, я з тобою згоден - тільки відчепися!»).
Розмови про те, що школа дає необхідні знання, що без освіти не знайти хорошу роботу, що саме зараз закладається фундамент майбутнього - можуть мати сенс, коли підліток готовий вас почути, коли він уже самостійно ці питання піднімав і їх обмірковував. В іншому випадку, ви просто витрачаєте час.
Варто забути про мораль і лобову атаку. Спробуємо дещо інші методи.
Найпростіший варіант: ваша дитина має якесь захоплення, яке, можливо, стане його покликанням. При цьому його захоплення вже прив'язане (або легко може бути прив'язане) до до того чи іншого шкільного предмету - математики, програмування, англійської, біології, .... У цьому випадку варто підкидати підлітку інформацію про цікаві йому речі. Захоплюється комп'ютерами? - розкажіть про новітні розробки в цій галузі. Хто створює програмне забезпечення або придумує комп'ютерні іграшки, де і в яких компаніях ці люди працюють, де можна навчитися чогось цікавого і познайомитися з професіоналами. Подивіться з дитиною відеоролики в YouTube з виступами Цукерберга, Джобса (кого поважає ваш син?;)) Згадайте, що компанії на зразок Google і Microsoft ведуть «полювання» за талановитими студентами. Але щоб в їх мережі потрапити і отримати досвід роботи в унікальній середовищі, необхідно бути саме студентом. І, бажано, студентом хорошого ВНЗ. А для того, щоб в цей ВНЗ вступити..😉
Зверніть увагу: спочатку підкидайте цікаву дитині інформацію. Не один раз, а протягом деякого часу. Нехай дитина відчує вашу зацікавленість і підтримку. 
Дочка любить переглядати «луки» зірок? - знайдіть англомовний сайт на цю тему ...
Син постійно грає на комп'ютері? Спробуйте показати йому Scratch - програму, за допомогою якої легко можна  створювати свої власні ігри . Можливо, ваше чадо  захопиться програмуванням.
Ваше завдання: «прив'язати» інтереси дитини до того чи іншого шкільного предмету. Зробити цей предмет корисним інструментом, що йому допомагає.
Ви можете сказати: «А як же інші предмети?». А справа в тому, що якщо дитина починає чимось захоплено займатися, англійською, наприклад, то і ситуація з навчанням в цілому нормалізується. По-перше, підліток отримує досвід глибокого вивчення певного предмета, наполегливої ​​і цілеспрямованої роботи, яку потім зможе перенести і в інші області. А по-друге, його захопленість допоможе йому перейти в категорію дітей, які майже визначилися з життєвим напрямком.
Найскладніша ситуація, коли немає  ніяких захоплень, хоч трішки пов'язаних з навчанням.  У цьому випадку часто допомагає трудотерапія . Один мій знайомий влаштував свого сина до себе на склад. Щоб той влітку попрацював по 8 годин на день, як годиться, і зі стандартною зарплатнею. - Хочеш, синку, так все життя працювати і копійки рахувати? - Можеш більше не вчитися. Восени син за розум взявся. 
Ідея проста: дозволити дитині не на словах, а на ділі відчути красу низькокваліфікованої праці. А далі - нехай вирішує самостійно.
А тепер найважливіше. Спробуйте чесно самим собі на запитання відповісти: що саме ви хочете від вашої дитини? Щоб у нього був пристойний атестат? Або щоб він знайшов своє покликання, був по-справжньому захоплений чимось, міг самостійно шукати інформацію і наполегливо працювати в цікавій йому області? Пам'ятайте, що другий варіант зовсім не обов'язково буде мати на увазі виконання першого.


Instagram і Snapchat - самі шкідливі соціальні мережі для підлітків

Незалежна благодійна британська організація "Королівське суспільство громадського здоров'я" (Royal Society for Public Health) провело дослідження під назвою "Стан розуму"(Status of Mind). В результаті з'ясувалося, що багато хто вже відчув нагетивний вплив  соціальних мереж  на підлітків. Самі небезпечні «шкідники» в дослідженні є Instagram і Snapchat.


Організація запитувала 1479 молодих британців у віці від 14 до 24 років, які соціальні мережі  впливають на їх здоров'я. Учасники оцінили кожну соціальну мережу по 14 пунктам, серед яких вплив на сон, депресію, тревогу, відносини з людьми та інші аспекти життя.


  "Дослідження показало: соціальні мережі негативно впливають на людську психіку. Але деякі з них відображені особливо помітно."
За результатами тесту був зібраний рейтинг, який показує, що найбільший негативний вплив на людську психіку має Instagram. В цілому список виглядає так:
1. YouTube (самий позитивний ресурс)
2. Твіттер
3. Facebook
4. Snapchat
 5. Instagram (самий негативний)
Серед причин, чому Instagram назвали самим депресивним  є постійне порівняння своєї зовнішності з іншими, страх упустити які-небудь події та банальна заздрість.


«Дуже цікаво, що Instagram і Snapchat визнали найгіршими соіальними мережами для психіки. Адже обидві платформи будуються на сприйнятті зображень, а виявляється, вони здатні викликати занепокоєння та неадекватну поведінку », - зазначив виконавчий директор КОЗ Ширлі Кремер.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТЕСТОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

В даний час, в умовах реформування української освіти, тестова технологія стала одним із інноваційних форм перевірки знань.   Тестова ...