вівторок, 6 березня 2018 р.

Імена змінних, арифметичні операції (С#)

В математиці ми звикли позначати змінні однією латинською літерою, наприклад: x, y, a, b, c. При написанні великих програм може знадобитися значна кількість змінних, і, позначаючи їх одною літерою, буде важко пам’ятати, що позначає та чи інша змінна. Тому в програмуванні прийнято називати змінні словами або навіть словосполученнями, що полегшує розуміння програмного коду. Наприклад, якщо в задачі потрібно визначити швидкість руху велосипеда та автомобіля, то доречно буде дати змінним імена SpeedBike та SpeedCar відповідно.

При виборі імен для змінних потрібно дотримуватися вимог мови С#:

можна використовувати англійські літери, цифри та знак “_”;
ім’я не може починатися з цифри;
мова C# чутлива до регістру (наприклад, змінні sidea та sideA – це дві різні змінні).

Арифметичні операції


Оператор  Опис                Приклади
+                 Додавання        2 + 3 = 5; 3.6 + 7.3 = 10.9
-                 Віднімання        7 - 9 = -1; 6 - 1.25 = 4.75
*                 Множення        7 * 2 = 14; 2а
/                 Ділення                    5 / 2 = 2; 15 / 4 = 3
                                                                     5.0 / 2 = 2.5; 15 / 4.0 = 3.75
%                 Остача від ділення 5 % 2 = 1; 27 % 4 = 3; 8 % 4 = 0
++                 Інкремент (збільшення значення змінної на 1)   x++
--                  Декремент (зменшення значення змінної на 1)   a--

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТЕСТОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

В даний час, в умовах реформування української освіти, тестова технологія стала одним із інноваційних форм перевірки знань.   Тестова ...