В математиці ми звикли позначати змінні однією латинською літерою, наприклад: x, y, a, b, c. При написанні великих програм може знадобитися значна кількість змінних, і, позначаючи їх одною літерою, буде важко пам’ятати, що позначає та чи інша змінна. Тому в програмуванні прийнято називати змінні словами або навіть словосполученнями, що полегшує розуміння програмного коду. Наприклад, якщо в задачі потрібно визначити швидкість руху велосипеда та автомобіля, то доречно буде дати змінним імена SpeedBike та SpeedCar відповідно.
При виборі імен для змінних потрібно дотримуватися вимог мови С#:
можна використовувати англійські літери, цифри та знак “_”;
ім’я не може починатися з цифри;
мова C# чутлива до регістру (наприклад, змінні sidea та sideA – це дві різні змінні).
Арифметичні операції
Оператор Опис Приклади
+ Додавання 2 + 3 = 5; 3.6 + 7.3 = 10.9
- Віднімання 7 - 9 = -1; 6 - 1.25 = 4.75
* Множення 7 * 2 = 14; 2а
/ Ділення 5 / 2 = 2; 15 / 4 = 3
5.0 / 2 = 2.5; 15 / 4.0 = 3.75
% Остача від ділення 5 % 2 = 1; 27 % 4 = 3; 8 % 4 = 0
++ Інкремент (збільшення значення змінної на 1) x++
-- Декремент (зменшення значення змінної на 1) a--
Немає коментарів:
Дописати коментар