Масив - це набір однотипних змінних.
Оголошення масиву схоже на оголошення змінної за тим винятком, що після вказівки типу ставляться квадратні дужки:
тип_змінної [] назва_масива;
Наприклад, визначимо масив цілих чисел:
int
[] numbers;
Після визначення змінної масиву ми можемо присвоїти їй певне значення:
Тут спочатку ми оголосили масив nums, який буде зберігати дані типу int. Далі використовуючи операцію new, ми виділили пам'ять для 4 елементів масиву: new int [4]. Число 4 ще називається довжиною масиву. При такому визначенні всі елементи отримують значення за замовчуванням, яке передбачено для їх типу. Для типу int значення за замовчуванням - 0.
Також ми відразу можемо вказати значення для цих елементів:
int[] nums2 = new int[4] { 1, 2, 3, 5 };
int[] nums3 = new int[] { 1, 2, 3, 5 };
int[] nums4 = new[] { 1, 2, 3, 5 };
int[] nums5 = { 1, 2, 3, 5 };
Всі перераховані вище способи будуть рівноцінні.
Для звернення до елементів масиву використовуються індекси. Індекс являє номер елемента в масиві, при цьому нумерація починається з нуля, тому індекс першого елемента буде дорівнює 0. А щоб звернутися до четвертого елементу в масиві, нам треба використовувати індекс 3, наприклад: nums [3]. Використовуємо індекси для отримання і установки значень елементів масиву:
int[] nums = new int[4];
nums[0] = 1;
nums[1] = 2;
nums[2] = 3;
nums[3] = 5;
Console.WriteLine(nums[3]); // 5. Виведення масиву на екран
Немає коментарів:
Дописати коментар