неділя, 25 лютого 2018 р.

Константи і поля (C# )

Полями класу називаються звичайні змінні рівня класу.

Константи

Особливістю констант є те, що їх значення можна встановити тільки один раз. Наприклад, якщо у нас в програмі є деякі змінні, які не повинні змінювати значення (наприклад, число PI, число e і т.д.), ми можемо оголосити їх константами. Для цього використовується ключове слово const:
const double PI = 3.14;

const double E = 2.71;
При використанні констант треба пам'ятати, що оголосити ми їх можемо тільки один раз і що до моменту компіляції вони повинні бути визначені.


Поля для читання

Поля для читання можна форматувати при їх оголошенні або на рівні класу, або
 ініціалізувати і змінювати в конструкторі. Ініціалізувати або змінювати їх значенняв
 інших місцях не можна, можна тільки зчитувати їх значення.

Поле для читання оголошується з ключовим словом readonly:

class MathLib
{
     public readonly double K = 23; // можна так форматувати

     public MathLib (double _k)
     {
         K = _k; // поле для читання може бути ініціалізовано або змінено в конструкторі після компіляції
     }
     public void ChangeField ()
     {
         // так не можна
         // K = 34;
     }
}

class Program
{
     static void Main (string [] args)
     {
         MathLib mathLib = new MathLib (3.8);
         Console.WriteLine (mathLib.K); // 3.8

         //mathLib.K = 7.6; // поле для читання можна встановити ізольованим від свого класу
         Console.ReadLine ();

     }

}

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТЕСТОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

В даний час, в умовах реформування української освіти, тестова технологія стала одним із інноваційних форм перевірки знань.   Тестова ...