Константи
Особливістю констант є те, що їх значення можна встановити тільки один раз. Наприклад, якщо у нас в програмі є деякі змінні, які не повинні змінювати значення (наприклад, число PI, число e і т.д.), ми можемо оголосити їх константами. Для цього використовується ключове слово const:const double PI = 3.14;
const double E = 2.71;
При використанні констант треба пам'ятати, що оголосити ми їх можемо тільки один раз і що до моменту компіляції вони повинні бути визначені.
Поля для читання
Поля для читання можна форматувати при їх оголошенні або на рівні класу, абоініціалізувати і змінювати в конструкторі. Ініціалізувати або змінювати їх значенняв
інших місцях не можна, можна тільки зчитувати їх значення.
Поле для читання оголошується з ключовим словом readonly:
class MathLib
{
public readonly double K = 23; // можна так форматувати
public MathLib (double _k)
{
K = _k; // поле для читання може бути ініціалізовано або змінено в конструкторі після компіляції
}
public void ChangeField ()
{
// так не можна
// K = 34;
}
}
class Program
{
static void Main (string [] args)
{
MathLib mathLib = new MathLib (3.8);
Console.WriteLine (mathLib.K); // 3.8
//mathLib.K = 7.6; // поле для читання можна встановити ізольованим від свого класу
Console.ReadLine ();
}
}
Немає коментарів:
Дописати коментар