середа, 24 січня 2018 р.

Основні поняття електронної таблиці Excel

Поняття про електронні таблиці


 Електроні таблиці призначені для обробки інформації нетекстового характеру. Здебільшого це певним чином організована числова інформація. Основною особливістю електронних таблиць є використання формул і можливість автоматичного перерахунку таблиць у разі зміни даних у таблиці, якщо ці дані використовуються у формулах.
Табличний процесор – це універсальний засіб для автоматизації розрахунків під час роботи з табличними даними.
За допомогою електронних таблиць можна створювати таблиці практично будь-якої складності, переглядати та редагувати записані в них дані, виконувати розрахунки, зберігати таблиці, друкувати дані з таблиці та інше.
Microsoft Excel – це засіб для роботи з електронними таблицями, що містить зручний апарат для обробки даних у вигляді великого набору функцій, аналізу даних інструменти для опрацювання тексту, створення ділової графіки, роботи з базами даних та інше.

Основні поняття електронної таблиці Excel

 Основними поняттями в Excel є робочий аркуш та робоча книга.
Робочий аркуш – це основний тип документа, що використовується в Excel для збереження та маніпулювання даними. Робочі аркуші утворюють робочу книгу.
Робоча книга – сукупність робочих листів, об’єднаних спільним іменем.Робоча книга зберігається з розширенням .xls.
При запуску Excel на листах робочої книги відображається сітка, яка розділяє рядки на стовпці. Зверху над стовпцями відображаються заголовки (А, В, С…..). Зліва від рядків відображаються їх номери (1, 2, 3…). За потреби можна не відображати сітку та заголовки стовпців для зручного сприйняття інформації на листі. Для цього потрібно скористатися меню Сервис→ Параметры→Вид та встановити перемикач Сетка у положення вимкнено та перемикач Заголовок строки и столбцов у положення вимкнено.

Запуск Excel

Програма установки Excel поміщає команду виклику Excel безпосередньо в меню Програми. Запуск Excel можна здійснити використовуючи меню:

Пуск – Программы – Microsoft Excel. Зручніше запускати Excel, клацнувши по піктограмі файлу, з яким недавно працювали:

Пуск > Документы > клацання мишкою по піктограмі файлу, сожданного пакетом Microsoft Excel. Пункт Документи викликає меню, в якому накопичується імена документів, що відкривалися і редагувалися пользоавтелем при роботі з Windows  (до 15 останніх файлів). Або ж безпосередньо за місцем знаходження Файлу Нп. Робочий стіл / файл.Excel.xls (усі файли.Excel мають розширення .xls та своєрідну піктограму) - Чи клацнувши по ярлику програми Якщо імя файла невідоме, або не відоме його місце розташування, то його шукають з допомогою програми Провідник, заповнивши параметри для пошуку. Відкрити файл можна за результататами пошуку, клацнувши на потрібному файлі у переліку знайдених, за заданими критеріями. Excel належить до пакету програм  Microsoft Offise тому викликати його можна і з допомогою команди  Открыть .., Создать..., документ Microsoft Office. Або просто Пуск /Программы/ Microsoft Office/ Excel.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ТЕСТОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

В даний час, в умовах реформування української освіти, тестова технологія стала одним із інноваційних форм перевірки знань.   Тестова ...